28. juli 2022

Helle Waagepetersens afskedsreception

Afskedsreception

Det var en både festlig og trist dag, da vi måtte sige farvel til institutleder Helle Waagepetersen, som nu har forladt os til fordel for en stilling som prorektor for uddannelse på SDU.

Helle Waagepetersen

Talerne var mange og bar præg af, at hovedpersonen gennem mange år har gjort et stort indtryk og sat sit præg, både på instituttets udvikling som organisation, på forskningen og ikke mindst på undervisningen.

Vi ønsker Helle alt muligt godt i hendes kommende stilling på Syddansk Universitet, og siger et varmt tak fra os alle.

Dekan Bente Merete Stallknecht og Helle Waagepetersen.
Professor Bente Gammelgaard holdt tale på vegne af Institutleder Birger Brodin, Institut for Farmaci.
Viceinstitutleder Jette S. Kastrup og Helle Waagepetersen.
Dorte Brix, næstformand i Lokalsamarbejdsudvalget, viste Helle Waagepetersen den KU t-shirt, hun havde designet til lejligheden.
Det er ikke hver dag, man får en specialdesignet KU-trøje!
Professor Lennart Bunch og Helle Waagepetersen.
Helle Waagepetersen foran Fredagsbaren, som var stillet op i dagens anledning.
Professor Emeritus, Sven Frøkjær, og Helle Waagepetersen.
Skoleleder Ulf Madsen overrakte Helle Waagepetersen den traditionelle skulptur for udnævnelsen til Årets Underviser.